Zwroty, wymiany i reklamacje
Bydgoszcz Wszystkie towary oferowane w sklepie MADE for YOU są fabrycznie nowe i oryginalne.
ZWROT
Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, macie Państwo prawo do jego zwrotu bez podania przyczyny w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość.
Przepis ten dotyczy wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, czyli dotyczy osoby fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością gospodarczą.
Odsyłany towar musi pozostać w stanie niezmienionym, bez śladów używania tj. bez zabrudzeń (szczególnie od pomadki, podkładu itp.) oraz bez uszkodzeń mechanicznych.
Musi być kompletny i posiadać oryginalne etykiety.
Prawo do zwrotu nie przysługuje jeśli produkt został spersonalizowany według indywidualnych potrzeb klienta.
UWAGA: Koszt zwrotu towaru ponosi Klient. Przesyłki zwrotne przesłane za pobraniem nie będą przyjmowane.
1. Odeślij zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie, kompletny i z etykietami na adres:
ul. Boh. Kragujewca 11 , 85-863 Bydgoszcz jako odbiorcę podaj : MADE for YOU
nr telefonu : +48 574 444 655, mail : zamówienia@madeforyou.pl
2. Do zwracanego produktu prosimy dołączyć formularz zwrotu, który można pobrać tutaj: Formularz zwrotu
3. W ciągu 8 dni roboczych od otrzymania przesyłki, sprawdzimy stan odesłanego produktu (czy nie nosi śladów użytkowania, nie został uszkodzony, zabrudzony , przepocony lub prany).
4. Jeśli nie odnotujemy przeciwskazań, na podany w zwrocie numer rachunku bankowego klienta w ciągu 14 dni od daty otrzymania zwrotu, zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
W przypadku płatności kartą płatniczą zwrócimy środki na kartę.
Wszystkie towary oferowane na stronie MadeforYou.pl, mogą zostać zwrócone drogą pocztową, paczką, listem poleconym lub inną formą przesyłki. Koszt odesłania kupujący może swobodnie określić na podstawie cennika usług krajowych Poczty Polskiej S.A. lub innej firmy spedycyjnej jeszcze przed zawarciem umowy na odległość.
Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony (z powodu uszkodzenia lub oznak użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres mail z informacją o nieprzyjęciu zwrotu produktu.
W ciągu 7 dniu roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt wysyłki.
WYMIANA PRODUKTU
Jest możliwa – prosimy o zwrot produktu (wg powyższej procedury) oraz zawarcie nowej umowy ze sklepem – czyli złożenia nowego zamówienia.
REKLAMACJA
W przypadku gdy zakupiony towar okaże się wadliwy lub nie zgodny z opisem, klient ma prawo do reklamacji w oparciu o rękojmie. W celu złożenia reklamacji prosimy o kontakt drugą elektroniczną na adres mail kontakt@madeforyou.pl
Sklep zobowiązuje się do ustosunkowania się do zawiadomienia reklamacyjnego w terminie 14 dni od jego otrzymania.
Jeżeli towar jest niezgodny z umową, Klient może żądać doprowadzenia go do stanu zgodnego z umową. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji złożonej przez Klienta Sklep wyśle do Klienta produkt pełnowartościowy (naprawiony lub nowy) w ciągu 14 dni, a gdy okaże się to niemożliwe (np. wyczerpany stan magazynowy), zwróci cenę wadliwego towaru.
W przypadku, gdy dokonywany jest zwrot ceny za wszystkie towary wchodzące w skład danego zamówienia, Sklep zwróci Klientowi również koszty wysyłki towaru ze sklepu do Klienta, jeżeli Klient był nimi obciążony i zostały one uiszczone przy zamówieniu. W przypadku dokonania częściowego zwrotu i tym samym zmiany kwoty zakupu poniżej kwoty, która była podstawą nadania rabatu, Uczestnik promocji traci nadany rabat. Przyznany rabat zostanie cofnięty przy dokonywaniu zwrotu i korekcie dokumentu zakupu przez obsługę Sklepu.
Sklep ponosi odpowiedzialność względem kupującego za wady fizyczne oraz prawne sprzedawanego towaru, z tego tytułu kupującemu przysługuje rękojmia w rozumieniu zgodnym z Kodeksem Cywilnym.
W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12. a 24. miesiącem od wydania towaru, to Kupujący musi wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu. Na poparcie swoich twierdzeń może (ale nie musi) skorzystać z pomocy specjalistów, w tym z opinii i analiz niezależnych rzeczoznawców
W przypadku nie uwzględnienia reklamacji towar zostanie odesłany wraz z informacją o niezasadności reklamacji.